18 Ağustos 2012 Cumartesi

Arsız Bela - Araf Ryme & Esmer Maruz Eyvallah Dinle ,Şarkı Sözü


Arabeskrap Dinle
Arsız Bela - Araf Ryme & Esmer Maruz Eyvallah Şarkı SözüARSIZ BELA:

Şimdi Gidiyorum Evet Yalanlarınla Kal Güzelim

Seninle Olmuyorsa Ben Sever ve Özlerim

Tamam Yapmacıktı Belki Aşkın Sende Kalsın

Unutma Bende Şimdi Herşeyinle Bir Yalansın

Fuzuli Yangınım Bu Küllerinde Sende Yandın

Akıl mı Kalmadı Sel Oldu Sende Bende Aktın

Yazdıklarıma Gömüyorum Hayalimi ve Orda Kal

İçinde Eriyo Buzlarım Sokakta Turlarım

Bu Keş ve Keş Hayalin Bir Mezar Aç ve Göm Beni

Seninle Rüyalarda Görüşürüz Unut Beni

Karaya Vurmuş Onlarında Hüznü Var Biraz

Bizde Sevgi Olmasın Açan Bu Gülümün Ömrü Az

Dur Yavaş Kadın Götürememki Ben Seni

Sen Değilmisin içinde Öldüren Bu Sevgimi

Şimdi Kapattığım Kapılar Açılmaz Sana

Bende Neyin Varsa Al Bende Unutma

Son Baharda Geleceğim O Tek Bir Resmin Hatrına

Sakla Emanetimdir Umutlarım Karşıda

Şimdi Elveda Diyorum Gülüşünün Hatrına

Şimdi Elveda Diyorum Gülüşünün Hatrına

ESMER MARUZ

Evet Gidiyorum Eyvallah Esmere

Bu Aşkta Mağlup Olan Neden Hep Ben

Kara Gözlü Bir Yalancı Bunu Hakeden

Umuda Bekçilik Eden ve Kaybeden

Ellerimi Sana Uzatandım Hep Ben

Bu Aşk'ta Yorulan Sadece Hep Ben

Artık Sendende Aşk Dilenmem

Yüzümü Çevirirde Giderim Senden

Durma Sevin Koptu Benden Tenin

Daha nefret Değilki Bu Sözlerim

Usandırdı Beni Yalan Sözlerin

Sen Çekil Yüzümü Dökerde Giderim

Son 1 Sigaran İçime Senide Çekerim

Hafiften Dumanlanır Gözlerim

Belki Ben Seni Bir Günde Özlerim

Ama Eyvallah Etmemki Güzelim

Gurur Değil Umursamaz Bedenim

Cennet Seninle Araf'ta Kaderim

0 yorum:

Yorum Gönder